mandag den 25. oktober 2010

Aborrer over kiloet.

Weekenden bød på klubmesterskab i den fiskeklub jeg har været medlem af på jobbet. Det ville blive det sidste klubmesterskab idet klubben bliver nedlagt. De sidste par år har deltagelsen været for nedadgående og det er defor besluttet at nedlægge klubben. Det gjorde denne weekends mesterskab så meget vigtigere, for vinderen kan jo så kalde sig regerende klubmester resten af livet. Arrangementet skulle afholdes i Ishøj havn, hvilket så gav mig mulighed for at slå de aborrer som Klokker havde indmeldt i sidste weekend. Jeg ankommer til pladsen klokken 7.15 og klokken 7.30 vakler jeg søvnig ud til kanten af sejlrenden. Jeg når kun et par kast med min mepps 3 spinner før en stor aborre hugger. Kort efter kan jeg fotografere en fin fisk på 1.28 kg. Hvilket er ny rekord i Bornholmerklubben som jeg stadig er medlem af. Jeg beslutter derefter at gå om på den anden side af øen hvor jeg får en anden fin aborre på 1,01 kg. (billedet). Dagen slutter klokken 12.00 med de obligatoriske grillpølser og jeg kan fra nu af kalde mig regerende klubmester.


Ingen kommentarer: